Sam Spandex

Lite tid över nu, annars är det ont om det.
Har inte haft tid att uppdatera.

Storstryk i premiären mot Ävlsjö. 11-3 (tror jag). Pinsamt.
Seger i hemma premiären med 4-3, efter sudden. Vi spelar bra med har dålig skärpa i avsluten. Vi skulle ha vunnit matchen med ca 10-3 tycker jag. Vi spelar ut Runsten totalt och vinner skotten med 39-17 t.ex.
Men men, det är ett fall framåt i alla fall.
Nu på lördag åker vi ner till Uppsala och spelar mot Sirius.
Hoppas min gode väl Per Keijser kommer och kollar.



Danne Ekman tror att han är Johnson i polisskolan. Plannad kille..

Linköping trummar på i Elitserien. Det måste fan bli guld i år!
Djurgården lyckades få med sig en poäng mot Norrköping idag. Kul för dom.


Operation smackdown!




Dagens hyllning:
Mig själv!

Dagens sågning: Inte jätte bra väder nu direkt.

Kommentarer
Postat av: Tackleberry i polisskolan.

frasse är äntligen tillbaka med sina lika sköna blogg :)



"Drop that stereo before I blow your goddamn nuts off, asshole."

2008-10-03 @ 14:40:50
Postat av: loppan

Jasså, Frasse = Totti. Haha. Tror hela laget behöver en eller två loka, ni är ju alldeles suddiga... Skaffa lite naturlig skärpa.



Har ni ingen gästbok längre? Jävla gott fika idag alltså!!

2008-10-12 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0