Hopp i form!

Det har hänt en del sen senast jag skrev. Vi har förlorat mot Gävle och vunnit mot Mora och Örnsköldsvik.
Mot Örnsköldsvik i fredags såg det ut som vanligt, ungefär. Vi låg under hela matchen och som mest med 7-3 för att sedan vända och till slut vinna.
Örnsköldsvik är ett lag som vi ska vinna mot tio av tio gånger.
I och med segern så ligger vi på en femte plats i tabellen med samma poäng som fyran Älvsjö.
Jonte tog en ny femminutersutvisning för sin klassiska armbåge, vilket gjorde att han nu gick om 'Holmen' i den interna utvisningsligan.
Sidleds-Ekman gjorde sitt första poäng för säsongen, ett mycket elegant sidledspass till 'Holmen'.
Kalle var återigen väldigt bra i kassen. Själv var jag inte så jätte bra, det enda jag åstakom var en revbensskada.
Anton Samuelsson som skulle ha varit med mot Örnsköldsvik har dessvärre dragit på sig en skada, men kommer att vara med mot Öjebyn nästa lördag. Även Robin Nilsberth kommer att medverka då.



Sen vill jag ge ett jätte stort tack till alla supportrar som åkte upp eller ner till Örnsköldsvik.
TACK SÅ MYCKET FÖR DET FINA STÖDET!



Inom kort kommer jag nog också att öppna ett diskusionsforum där Mr. Brightside kan diskutera Liam Gallaghers utseende, hur man ejakulerar bäst till Oasis, Reinfeldt, stavning och hur han vart blåst på jobbet på Samhall.



Roma vann idag borta mot Lecce med 3-0. Totti gjorde 3-0 målet.





Dagens hyllning: Klacken - Fantastisk!

Dagens sågning: Filmen på bussen - Nej just ja, vi hade ju ingen.

Kommentarer
Postat av: Mr. Brightside

Ditt försök att referera till mina hjärtefrågor i detta forum misslyckades förvånande grovt, även för att komma från dig. Din anställning hos Samhall framstår som allt tydligare. De parametrar som du nämner har jag inte alls berört.



Dessutom råder jag dig i all välmening att bespara dig mödan att starta ett diskussionsforum i syfte att ge utrymme för mitt ord. Jag kommer nämligen att ge mig själv utrymme medelst en blogg. I den kan jag exempelvis återge resultaten i matcher, vilka troligen alla läsare redan vet. Om (nyckelordet i denna mening) jag ägnar en rad åt analys av enskild match kommer analysen att bestå av någonting banalt som exempelvis ställningarna under olika skeenden av matchen. Stilistiskt kommer jag att skriva nästan helt utan stilfigurer. Om (nyckelordet i denna mening) jag händelsevis använder en sådan sker det i form av en liknelse mellan en notorisk målskytt och ett sedan tio år dött musikband. Utöver dessa aspekter kommer särskrivningar att frekventeras.



Det räcker så!

2008-12-03 @ 20:07:09
Postat av: Mr. Brightside

Ditt försök att referera till mina hjärtefrågor i detta forum misslyckades förvånande grovt, även för att komma från dig. Din anställning hos Samhall framstår som allt tydligare. De parametrar som du nämner har jag inte alls berört.



Dessutom råder jag dig i all välmening att bespara dig mödan att starta ett diskussionsforum i syfte att ge utrymme för mitt ord. Jag kommer nämligen att ge mig själv utrymme medelst en blogg. I den kan jag exempelvis återge resultaten i matcher, vilka troligen alla läsare redan vet. Om (nyckelordet i denna mening) jag ägnar en rad åt analys av enskild match kommer analysen att bestå av någonting banalt som exempelvis ställningarna under olika skeenden av matchen. Stilistiskt kommer jag att skriva nästan helt utan stilfigurer. Om (nyckelordet i denna mening) jag händelsevis använder en sådan sker det i form av en liknelse mellan en notorisk målskytt och ett sedan tio år dött musikband. Utöver dessa aspekter kommer särskrivningar att frekventeras.



Det räcker så!

2008-12-03 @ 20:08:55
Postat av: Guden Grek

Alla är vänner inför gud Mr. Brightside. Räck mig din hand så ska jag dölja dina svagheter. Eller som Moses sa till mig, Avguda alltid en förebild!

2008-12-04 @ 15:17:52
Postat av: Modano

Nu ger vi alla Brightside en stående ovation efter hans otroligt snabba svar, det dröjde bara någon vecka.

2008-12-06 @ 02:48:58
Postat av: Mr. Brightside

Diskvalificeras ens inlägg från debatten då?



I sådant fall bör Frasse ha blivit utesluten för länge sedan. Kommentaren om mig, i hans senaste inlägg, var hans första.

2008-12-07 @ 20:09:14
Postat av: Guden Grek

sug musten ur en julmust Mr.Brightside!

2008-12-08 @ 15:50:18
Postat av: Mr. Brightside

Modano, varför dröjer du så?



***



Måste jag, enligt modano-doktrinen, besvara det, i dubbel bemärkelse, mustiga inlägget ovan?

2008-12-23 @ 21:08:04
Postat av: Modano

Jag kan ha viktigare saker för mig än att sitta och diskutera med dig på en blogg?

2008-12-23 @ 22:11:30
Postat av: Mr. Brightside

Var du självironisk?

2009-01-02 @ 18:09:48
Postat av: Mackan

Härligt att ni vann idag! Underhållande match! Och måste bara säga vilket jävla kliv han har han Nord, sjukt!

2009-01-16 @ 00:11:15
Postat av: Mr. Brightside

City är ett pisslag.

2009-01-16 @ 10:24:52
Postat av: Mackan

Jo, det säger ingen emot tror jag :) Likväl en underhållande match.

2009-01-16 @ 22:13:10
Postat av: danne Doppsko

Välkomna till Handen på Lördag, ta med er dansskorna =)

2010-10-12 @ 19:14:42
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0