Vi åkte lastbilsflak till Gnesta!

Nu är försäsongen äntligen igång som Daniel Ekman själv sa det.
Vi tränade vårat första pass igår kväll uppe på Balders. På schemat stod Coopertest. Det vill säga springa 3 km på så bra tid som möjligt.
Det var många som hade väldigt bra tid.
Björne började årets försäsong precis som förra årets, med att inte vara där!

Ikväll har laget jobbat på Bogrundet. Jag kunde dock inte medverka på grund av mitt egna jobb.
Jag hoppas att dom gjorde ett bra jobb. Men bättre än förra året kan det nog inte ha varit då Team Gao-Gao/Fao-Fao var med!

  • Den tidigare nämnda Daniel Ekman är jätte sugen på att gå in i hall så snabbt som möjligt, detta pga att han köpt en ny skott klubba som han så ivrigt vill testa.
  • Nisse har lyckats fixa till sig tröja nummer 21.


Imorgon är det Champions Leauge final, jag tror att Manchester United tar hem det hela.


Zlatan är magnifik...




Dagens hyllning: Joel Rahmqvist - Bra krigat igår på träning!!

Dagens sågning: Adrian Serioux...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0