Vars haru tunnbrö?

Ännu en derbyseger. Denna gången efter förlängning. 7-6
Kricke 'Planny' Nordström fick äran att avgöra. Det räckte med ett skott på mål i förlängningen.
Vi spelade inte sådär jätte bra måste jag erkänna, vi kom aldrig upp i normal standard.
Det märktes att City hade mer att spela för än vad vi hade. Men jag är besviken på att vi inte kunde ta 3 poäng.
Matchen kan nog inte ha varit någon höjdare att kolla på förutom att det var jämt.
Men det var kul att det var mycket folk som var och tittade, det måste ha varit upp mot en 1500-1700?
Och nu står det klart att vi är det bästa laget i stan..

Det blir en spännande avslutning i Div. 1 Norra i alla fall.
Umeå och Gävle i toppen och Sundsvall City och Farsta i botten.


  • Roma vann idag som väntat mot Fiorentina, 1-0. Cicinho gjorde målet.
  • Hammarby förlorade borta mot Villa Lidköping i första kvartsfinalmatchen (vad var det jag sa Näsman). Men det är ju bäst av tre så dom har två chanser att vinna hemma på Zinkensdamm, där dom är obesegrade under säsongen!
  • Nisse har klivit upp från underground, tidigare än jag trodde!

- Alle: Jag kan meddela att uppdraget jag fick av dig vart genomfört i fredags och lördags. Så du kan vara lugn!



Dagens hyllningar:
  • Micke Karlsson - 1+2 i förlust matchen mot Warberg(3-7). Han är tillbaka..
  • Hammarby Handboll - Det blir ett nytt SM-guld i år!
  • Stereophonics - Pull The Pin - Riktigt bra skiva.
     

Dagens sågning:

  • Såsens grannar - ......


Kommentarer
Postat av: Eskan

jag kan inte andas normalt! tack alle o frasse

2008-02-25 @ 10:18:07
Postat av: Hansen

skönt o se att ni allafall vann mot City , synd att ni inte avgjorde under ordinarie tid! som sagt skönt o se en röd vinst

2008-02-26 @ 12:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0