Varför är Åke sjuk?

Umeå borta var en mycket tuff match. Vi förlorade med 5-3 (0-0, 1-1, 4-2) 
Går Umeå City upp till Superligan så måste dom värva en hel del nya spelare, annars hämtar dom nog inte många poäng.
Matchen var jämn och det var kamp i 60 min, en mycket rolig match att spela.
Tråkigt att vi förlorade för vi hade chansen att ta tredje platsen i tabellen.
Men men, nu är det bara att blicka framåt mot kommande fredag då det är derby.


BK Sundsvall förlorade igår mot Piteå med 9-8 och förlorade idag med 8-3 mot Öjebyn.
Ekman gjorde en assist idag, så jag antar att han spelade med passningsklubban.


Juventus - Roma slutade inte som jag trodde och hoppades.
Det blev förlust med 1-0 efter ett snyggt frisparksmål av Del Piero. Ekman är nöjd, jag är missnöjd, Nisse är missnöjd och Björne bryr sig inte.

Kl 17:00 spelar Hammarby borta mot Gripen.
Det blir nog vinst.




Dagens hyllning 1: Håkan Hellström - 26 mars släpps "Försent för Edelweiss".
Dagens hyllning 2: Jesper Hussfelt - Fantastisk!!
Dagens hyllning 3: Adrian Mutu - Rätt hyfsat mål

Dagens sågning: Liverpool - Bra gjort....


Kommentarer
Postat av: Dille

Lycka till imorron på derbyt.. kanske läge att avgöra med 2 sek igen :P

Vi höres..
/#33

2008-02-21 @ 23:55:24
URL: http://www.dilles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0