Torsdag 7/8-08

Sista träningen för veckan var ikväll. Skönt med tre dagars uppehåll nu så man kan återhämta sig.
Dagens träning bestod av löpning utomhus med Challe som vanligt. Sedan in i hallen där vi bara hade en timma ikväll.
Vi körde igång med två passningsövningar innan vi började spela.
O.T tyckte jag var bra idag.



Imorgon tänkte jag och Soppan åka upp till Umeå och se några föredetta Granlospelare i mötet mellan Dalen och Umeå City.



Oskar Lund gjorde tabben att glömma sin AIK påse i omklädningsrummet efter träningen. Vi får se om den är kvar tills på måndag. Men det är den nog, för vem vill ha en sådan?





Min lillebror Jesper Fransson är nu klar för spel med Tranås. Jätte kul!
Här kan ni läsa lite om ni vill Tranås-posten








Dagens hyllning: James Morrison - Han har samma namn som en av mina Gudar och skriver nästan lika bra musik. Han är bra i alla fall..

Dagens sågning: Jobba imorgon, trots att jag har semester!

Kommentarer
Postat av: kammix

Aik påsen är kvar va?

2008-08-08 @ 17:58:13
Postat av: Josef R

Jävla legend den där Jeppe Fransson :) hoppas det går bra för han.

2008-08-08 @ 18:24:04
Postat av: Åttan

Den är kvar. Den ska föralltid förgylla vårat omklädningsrum.

2008-08-08 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0