Ska det verkligen stå Fram, bak på din båt?..

Ännu en träning är avklarad. Började med lite löpning utomhus, för att sedan gå in i hallen och köra.
Det var bra fart idag igen, speciellt från Johan Nord.
Nu är det inte långt kvar tills vi har våra första matcher heller. Nästa torsdag möter vi Sollefteå, tror jag att det är, och lördagen efter möter vi Dalen.



Jag och min kompis funderar på att släppa en poesibok om ett tag.
Men dra för Guds skull inga paralleller med Danne Bron-Sundbom.



På måndag öppnar Sundsvalls första innebandybutik. Den kommer nog att bli väldigt bra tror jag.
Så då tycker jag att ni ska åka upp till Skönsberg och kika (handla) lite, men bara om ni känner för det.
Jag ska inte tvinga er.


Imorgon är det ny träning och då kommer även Oskar 'Skipper' Lund att medverka.
Kul för honom att äntligen få vara med inomhus.



Djurgården hade tur att matchen mot Norrköping idag blev uppskjuten pga regn. Annars hade dom inkasserat en ny förlust.



Nya hyllningar och sågningar.

Dagens hyllning igen: Real Madrid - Bra vävning!

Dagens sågning igen: Värva en offensiv mittfältare Roma, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0