Tisdag 5/8-08

Igår var det första inomhusträningen. Den innehöll enbart uppvärmning och spel. Skönt det så man fick lära känna klubban lite.
Det var mycket folk på träningen igår, vilket var skönt att se. 
En junior som jag tyckte var väldigt bra igår och som kan bli väldigt bra om några år var Martin Nygren. En härlig spelare med bra inställning. 
Böös visade upp lite av sin fina magi igår med bland annat ett fint hockeyslagskott efter träning. Jag kan tillägga att han har en exakt kopia på Benny Mattssons frisyr nu för tiden också.
Ikväll är det ny träning och jag hoppas att det är samma fart ikväll som det var igår.

Välkommen till Granlo BK vill jag passa på att säga till Karl Wangel och till Joacim Bülow.



6:e oktober kommer världens bästa band genom tiderna, Oasis, med sitt sjunde studio album. Dig Out Your Soul.
Första singeln 'The Shock Of The Lightning' släpps 29:onde september.

The Shock Of The Lightning - Här kan ni lyssna på 24 sekunder av låten. Sjukt bra!



Björn Runström gjorde i söndags sitt första mål för Odense.





Dagens hyllning 1: The Confusions - Sjukt underskattat band
Dagens hyllning 2: Min vän Kennedy Katende

Dagens sågning: Milan - Vafan gjorde dom i Moskva?

Kommentarer
Postat av: Joacim

Tack för det Frasse! :)

Känns som ett härligt gäng och det kommer att bli sjukt kul att spela med er!

2008-08-06 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0