Ta mere fimpen och häng me vettja!

Runström gjorde mål igen. Som jag sa till Näsman så är han het just nu.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Han är Sveriges bästa forward efter Zlatan..
Han måste få chansen i A-landslaget snart!

Ikväll hade vi träning igen. Började som vanligt med löpning utomhus. Ikväll var det lite hårdare än igår.
Men det märktes inte senare när vi gick in i hallen för där var det bra fart, som vanligt denna veckan!
Daniel Ekman gjorde bra ifrån sig ikväll tycker jag. Även Gusten ska ha beröm.
Det var bara spel ikväll igen.



Hoppas att Roma kan värva till sig Julio Baptista. Det skulle vara en mycket bra värvning och ganska precis vad Roma behöver just nu när dom tappat Mancini och Guily.
Francesco Totti visar återigen hur fantastisk han är. Han ligger en månad före sin rehab. tid och förväntas att vara spelklar tills premiären mot Napoli. (31/8 på Olimpico)











Dagens hyllning: Oskar Lunds matlagning!

Dagens sågning: Charles Joseph Richmond - Nu är jag inte IFK Göteborg fans, men det är inte bra att blåsa straff i den situationen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0